Knockout-ul nu se discută... knockout-ul se execută! Knockout-ul se trăieşte şi se iubeşte.

Knockout-ul este brandul marilor campioni. De la Rocky Marciano, trecând pe la Muhammad Ali sau Mike Tyson, knockout-ul a devenit efectul loviturii celei mai de temut, lovitura decisivă, de care adversarii se feresc cu preţul vieţii.

#Knockout a devenit brand românesc! #Knockout vine acum alături de români, alături de România. Cei mai mari campioni ai boxului, kickboxing-ului, artelor marţiale mixte au venit alături de campania prin care luptătorii români au de acum un brand care îi reprezintă.

Knockout Store vine în sprijinul tuturor practicanţilor de sporturi de contact din România, indiferent de nivelul de pregătire, cu cele mai bune echipamente şi accesorii. Totul este 100% autentic, totul este la cel mai bun raport între preţ şi calitate.

Produsele, indiferent că este vorba despre mănuşi de box, de MMA, bandaje, şorturi, saci de box sau scuturi, sunt supuse unor evaluări riguroase şi sunt îmbunătăţite încontinuu, în funcţie de cerinţele pieţei şi de feedback-ul clienţilor.

”Totul a plecat de la dorinţa de a avea echipamente profesionale cu care să ne antrenăm, iar acum am ajuns să producem produse-etalon, produse unicat pe piaţa mondială, care vor revoluţiona modul în care ne antrenăm pentru performanţă! Suntem într-o continuă creştere din punct de vedere financiar, calitativ şi inovativ”, a declarat Paul Mario Goicov, CEO Knockout Store.

E doar normal, în aceste condiţii, că printre cei mai mari campioni autohtoni ai sporturilor de contact care s-au alăturat campaniei #Knockout, brand românesc!, se numără Cătălin Moroşanu, Alex Filip, Ionuţ ”Pitbull” Atodiresei, Mirel Drăgan, Cristian Milea, Daniel Corbeanu, Cătălin Căşaru sau Adrian Roşca.

Fost sportiv de performanţă, cu experienţă imensă în artele marţiale şi în sporturile de contact, Paul Mario Goicov a înfiinţat brandul românesc Knockout în urmă cu aproape 10 ani, cu scopul expres de a veni în întâmpinarea dorinţelor tuturor clienţilor unei pieţe în continuă creştere.

”Sponsorizăm sportivi de top din ţară şi alături de ei, încercăm să ducem acest brand românesc la un renume mondial. Scopul nostru este să ducem echipamentele pentru sporturile de contact la următorul nivel!”, a completat Paul Mario Goicov obiectivele companiei sale.

De acum, iubitorii şi practicanţii tuturor sporturilor de contact din România pot fi fericiţi. #Knockout a devenit un spirit de luptă românesc!